دلم...



اينجا همه چي درهم

دلم براي رد پايمان كنار هم تنگ شده.....

|http://www.atrebaroon.blogfa.com|عکس های عاشقانه|http://www.atrebaroon.blogfa.com|



نظرات شما عزیزان:

alone
ساعت19:48---2 تير 1393
ܓܨܓܨعشق یعنی تنهاییܓܨܓܨ
Salam Khobi ? KHosh hal misham b manam ye sari bezani ... nazar nadadi eshkal nadare .. ba tabadol link movafeghi ? age Movafeghi bego ta link konam movafagh bashi bye

پاسخ:مرسي


㋡ naeeme ツ
ساعت18:02---2 تير 1393
ترکت میکنم ، تا هر سه راحت شویم . . .


من ، تو و رقیبم !


من از قید تو ، او از قید من و تو از قید خیانت


پاسخ:مرسي


امیرتنها
ساعت8:33---2 تير 1393
misi aji jooon veb khoshmeli dari baarat arezoye movafaghitat mikonam boooooooooooosss
پاسخ:مرسي


sajjad
ساعت17:50---1 تير 1393


پریناز
ساعت7:04---1 تير 1393


پسر خوب
ساعت8:48---31 خرداد 1393

می دانی؟ من خوبم. چیزیم نیست. اگر هم ناله ای می کنم از سر بیکاری است. اینجا همه خوشحال اند. هیچ کس ناله نمی کند. هیچکس مشکلی ندارد. سردی هوا هیچ کس را اذیت نمی کند. اینجا ما تنها نیستیم. همه با هم خوبند. باور کن! اینجا آدم ها آدم اند. حتی آدم بد ها هم دگر خوب شده اند. ملالی نیست. حتی دوری تو هم مرا اذیت نمی کند. حال همه ما خوب است اما تو باور نکن ! ♥


اعظم
ساعت21:51---30 خرداد 1393

آهای کافـﮧ چی …

در این روزهاے پر رفت و بی آمد

ندیدی عزیزی را کـﮧ تمام ِ تلاشش در رفتـטּ بود و نماندטּ ؟

این آخرے ها خبر دیدنش را در کافـﮧ اے بـﮧ مـטּ دادند ؛

اگر رفتـﮧ کـﮧ هیچاگر باز هم آمد تو قهوه ای تلخ تر از تمامی تلخ ها بـﮧ حساب مـטּ برایش بریز ,

اگر از تلخی اش گلـﮧ و شکایتی کرد بگو :فلانی گفت :این تلخی در برابر رفتنت هیچ است .

بگو : کـﮧ فلانی در بـﮧ در این کافه بـﮧ آטּ کافه در پی تو بود بی انصاف !آهای کافـﮧ چی حواست با مـטּ است ؟
پاسخ:مرسي


بهزاد
ساعت12:07---30 خرداد 1393


کــــــــآش زنـבگـــــــــیم مثــــــــل فوتبــــــــــال بــــــــــوב ...

وقتــــــــے ضربــــــــﮧ میـפֿــــــــورבم בاور میومــــــــב بالا ســــــــرم و

میپرســــــــیـב : مــــــــے تــــــــونے اבامــــــــﮧ بــــــــבے ؟!

منــــــــم میگفتــــــــم : نــــــــــــﮧ ! بریــــــــבم ؛ تعویضم

کنـــــیـב ... !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 30 خرداد 1393برچسب:,ساعت 10:32 توسط zahra|