دوري



اينجا همه چي درهم

دوري

دورم ازت...

غصه میخوری میگی چرا دورم ...

میگی تحمل ندارم ...

میگی تو رو میخام ..

ولی نمیدونی همین دوری چقدر داغونم میکنه ..

همین دوری شبارو برام بارونی میکنه مثله چشمام ..

دوری تو از من همه میگن خوشم ولی نمیدونن همین دوریت ..

همین تو فکر رفتنام بخاطره تو چشمامو خیس میکنه ...

همه میرن تو فکرم میمونی ....

ولی نمیدونی اصلا لیاقتتو ندارم ..

گزشتم سیاه بوده ..

روزام سیاه بوده ..

به خودم صدمه زدم ..

الان میخام بگم دوست دارم میخامت ..

ولی برو اگه باشی دیونه میشی ..

من امید ندارم زندگی ندارم تو پاکی میخام داشته باشی ..

دوست دارم ...



نظرات شما عزیزان:

arezo
ساعت16:12---17 دی 1392
♥...در دوری لذتی هست که در با هم بودن نیست، چون در باهم بودن ترس از فراق هست و در دوری شوق دیدار...♥

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:,ساعت 9:28 توسط zahra|