اهنگ..



اينجا همه چي درهم

 

ديگه خسسته ام از خاطرات موندگارت بدم مياد ازاون نگاهت برو نميخوام

برگردي چون خوب ميدونم كه كنارش خوب حالت... 





نظرات شما عزیزان:

وقتی تو هستی قلبم اروم میگیره
ساعت18:03---1 اسفند 1392
مینویسم از تو اینبار میدونم بر نمیگردی نگو به امیددیدار تنهایی با خاطراتت شب و روزو سر میکردم رفتی اما بعد رفت گفته بودی برمیگردم.... ممنون که بهم سر زدی کلی خوش حال شدم بازم طرفای ما بیا.......روز های باتو هرگز یادم نمیره وقتی تو هستی قلبم اروم میگیره

عدنان شیری
ساعت10:52---23 بهمن 1392
سلام**گوگوش-=ادما
ادما ازادما زود دلگیرمیشن ادما از عشق هم دلگیر میشن ادما روعشقشون پامیزارن-تو کتاب دلت اینو میخونم منو دیگه نمی خوای خوب میدونم


alireza
ساعت1:11---23 بهمن 1392
من واسه کاری که نکردم هیچ موقع معذرت نمیخوااام....
از تتل جون


مــــــــــــــــــــــــنـــــــــــــــــــــم....!!!
ساعت21:30---22 بهمن 1392
عروسکی عروسکی تو خوشگل و با نمکی
عزیز من عزیزمن
اتیش نزن به قلب من
.
به یاد عشقم مادربزرگ باربی


░▒▓█ 18- ممنوع █▓▒░
ساعت22:29---21 بهمن 1392
دپس-دپس-دپس-دپس-دپس-دپس

nasstaeen
ساعت19:06---21 بهمن 1392
برف برف برف می باره /قلب من امشب بیقراره برف برف برف میباره//خاطره هاتو یادت میاره /تادوباره صدامو درآره...


pegah
ساعت13:35---21 بهمن 1392
اگه ی روز بری سفر/ بری ز پیشم بی خبر/ اسیر رویاها میشم/ دوباره باز تنها میشم/ به شب میگم پیشم بمونه/ به باد میگم تاصبح بخونه/...بخونه از دیار یاری چرا میری تنهام میذاری...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:,ساعت 11:10 توسط zahra|