بعدمن...



اينجا همه چي درهم



نظرات شما عزیزان:

امیرمحمد
ساعت13:00---15 خرداد 1393
لایکککک
پاسخ:مرسي


ترلان
ساعت11:05---13 خرداد 1393

لحظه هایم مـــال تــو ..
بـه قیمت صـفر " تومن"
همین که
"تـــو" کنـــار "مـن" باشی
ثروتمـندترین انسانـم ..


پسر خوب
ساعت13:24---12 خرداد 1393
آدم دلتنگ ، حرف حالی اش نمی شود لطفا برایش فلسفه نبافی









بازم میگم وبت خیلی عالیه
پاسخ:مرسي


ABTIN
ساعت20:46---11 خرداد 1393
خداوندا اگر روزی بشر گردی زحالم با خبر گردی
ببینی اینهمه نامرمیها از این خلقت پشیمان میشدی؟
ایا نمی شوی؟

زهرا جان واقعا ایول وبلاگت خیلی توپ بود
دوست دارم لینکت کنم تو چترومم
بیا اونجا بهم یاد اوری کن تا لینکت کنم تا بازدیدات بیشتر شه
راستی ادرس چترومم اینه؟
http://www.iraniyanchat.com
حتما بیا گلم
قول میدم بازدیدات زیاد شه


هم سلولی
ساعت20:36---11 خرداد 1393
ان قدر معرفت داریم ....برای اینکه گوشه ی دلمان برای انان که روزی یادمان کردند برای همیشه جا خالی کنیم/اره ما همچین جانورانی هستیم/
پاسخ:مرسي


بهزاد
ساعت20:35---11 خرداد 1393
بعد من با یاد من افسوس می ماند به جااااااااااااااااااااا

یوسف.همون مترسک شکسته
ساعت18:41---11 خرداد 1393
بی تو چه کنم؟رفتنت موج غریبیست که دل میشکند.وبلاگت عالیه آبجی.

سارا
ساعت17:35---11 خرداد 1393
خدارادوست بدارید...
حداقلش این است که یکی رادوست داریدکه روزی به اومیرسید....


سارا
ساعت17:34---11 خرداد 1393
درنهان به انانی دل میبندیم که دوستمان ندارندواشکاراازانانی که دوستمان دارند غافلیم...
شایداین است دلیل تنهایی ما....


مسعود
ساعت16:30---11 خرداد 1393
سلام ابجی گلم

واقعا عذرخواهم ک این مدت نمیتونم بهت سر بزنم

اخه خیلی درگیرم

حالا بماند درگیر چی!!!!!!!!

ایشالله وقتی سرم خلوت شد جبران میکنم

بازم بیا پیشم

ممنونم ک فراموشم نکردی

مرامی رو ک خرجم کردی خرجت میکنم

روز خوش




پاسخ:مرسي موفق باشي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:,ساعت 15:33 توسط zahra|